POZIV

DOBAVLJAČIMA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA ZA ODABIR NAJPOVOLJNIJIH DOBAVLJAČA ROBA I USLUGA ZA 2019. GODINU

I. SPECIFIKACIJA ROBA

    1. NAFTNI DERIVATI
    2. AUTOGUME I REZERVNI DIJELOVI
    3. CEMENT
    4. HTZ OPREMA
    5. PREHRAMBENI PROIZVODI (za potrebe našeg restorana)
    6. UREDSKI MATERIJAL, tinte, toneri i sl.
    7. USLUGE PRIJEVODA
    8. OSIGURANJE


II. PREUZIMANJE DOKUMENTACIJE:

Dokumentacija za javno nadmetanje može se podići od 10.12.2018. do 17.12.2018. u sjedištu firme, Krk, Stjepana Radića 31, uz prethodnu najavu kod voditelja komercijale Denisa Mrakovčića radnim danom od 08 – 15 sati ili upitom na e-mail: denis.mrakovcic@gp-krk.hr. Dokumentaciju Vam možemo poslati i e-mail-om. Sve informacije isključivo pisanim putem. Obavezna uplata kotizacije na ime ozbiljnosti ponude u iznosu od 300,00 kn na račun naručitelja broj: HR38 2402 0061 1003 8781 1 Erste & Steiermärkische Bank d.d. ili HR79 2340 0091 1102 4315 3 Privredna banka Zagreb d.d. "svrha uplate: kotizacija za natječaj". Dokaz o uplati sa svim podacima ponuditelja OBAVEZNO poslati na gore navedeni e-mail, prije preuzimanja dokumentacije. Uplaćena kotizacija je nepovratna.


III. NATJEČAJ JE OTVOREN OD 10.12.2018. DO 17.12.2018.